Ondernemen.

Met 24/7 inzicht.

Technologische ontwikkelingen maken het ons ondernemers mogelijk om 24/7 inzicht te hebben in onze actuele administratie. Bovendien: zelf de administratie inboeken is echt niet meer nodig. Die tijd en kosten kun je dus voortaan anders besteden.

(Online) administratieve dienstverlening

Je administratie goed bijhouden is noodzakelijk. Maar waarom zou je er meer tijd aan besteden dan nodig is? Hendriksen heeft het hele proces vanaf de opzet van een administratie tot en met het verwerken van alle gegevens alvast voor je geprofessionaliseerd. In slechts 4 stappen brengen we je naar orde, overzicht en inzicht. Zónder al teveel moeite.

#1 Online boekhouden

Je kunt gebruik maken van administratieve software die wij online aanbieden. Dan hoef je dus geen software aan te schaffen, beschik je altijd over de laatste versie en hoef je je geen zorgen te maken over updates of beveiliging.

#2 Scan en Herken

De binnenkomende facturen kunnen gescand worden met een scanner of smartphone/tablet. Dat kun je prima zelf doen, maar je kunt dat ook aan ons overlaten. De facturen worden door de software herkend en op de goede plek geboekt. Ondertussen houden wij een vinger aan de pols voor je.

#3 Bankkoppeling

Jouw bank(en) zijn probleemloos 1-op-1 te koppelen aan de online software. Zo wordt elke boeking op hetzelfde moment doorgeboekt in de administratie.

#4 Dashboard

Met het dashboard lees je je administratie ook nog eens een stuk gemakkelijker. In kleur, grafisch en cijfermatig zie je in één oogopslag hoe jouw bedrijf ervoor staat. Jouw Hendriksen-adviseur bespreekt de resultaten periodiek met je.

op de hoogte blijven? meld u hier aan voor onze nieuwsbrief!