Welkom! Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Hendriksen Accountants & Adviseurs gebruik van functionele, analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door hieronder op “Oke, Ga door” te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van onze cookies.

Oké, ga door
Meer informatie over ons cookiebeleid

Meer informatie over deze cookie kunt u vinden op onze cookiepagina.
https://www.hendriksen.nl/cookiemelding

Cookies en privacy

Gebruik van cookies

Op de website Hendriksen.nl wordt gebruik gemaakt van cookies. Deze cookies zijn nodig voor de functionaliteit van de site, bijvoorbeeld bij het invullen van formulieren. Als hier geen cookies worden gebruikt, zou je voor elke stap in het formulier opnieuw moeten inloggen. Daarnaast gebruikt de website cookies voor statistische doeleinden. Zo kunnen we meten hoeveel bezoekers op de site komen, welke pagina's het populairst zijn en welke zoekwoorden worden gebruikt. Daarmee kunnen we de website beter afstemmen op de behoeftes van onze bezoekers.

Wat is een cookie?

Een cookie is een klein tekstbestandje dat door een website op jouw computer wordt geplaatst. Dit tekstbestandje kan worden gelezen door de browser die je gebruikt. Dat maakt het bijvoorbeeld mogelijk dat een wachtwoord, waarmee je inlogt op een website, wordt 'onthouden' door jouw browser. Een cookie is geen virus en kan een gebruiker of een computer niet direct schaden.

De meeste cookies zijn bedoeld om voorkeuren in jouw internetgedrag te onthouden. Er bestaan ook cookies die het gedrag van internetgebruikers over een langere periode analyseren en hiermee hun privacy schaden. Daarom is nu de zogenaamde 'cookiebepaling' in de Telecommunicatiewet opgenomen.

Cookies weigeren

Als je toch niet wilt toestaan dat er cookies op jouw computer worden opgeslagen, kun je jouw browser (bijvoorbeeld Internet Explorer, Chrome, Firefox of Safari) zo instellen dat cookies worden geweigerd. De methode voor het aanpassen van jouw cookie-instellingen verschilt per browser. In jouw browser kun je bij de instellingen de cookies uitzetten.

Let op: als je cookies uitzet, geldt dit daarna voor elke website die je bezoekt. Daardoor kunnen sommige onderdelen op websites (bijvoorbeeld inloggen of winkelmandjes) niet meer goed werken.


Welke cookies gebruikt Hendriksen.nl?

Cookiemelding

Met deze cookie kunnen we jouw voorkeur opslaan op je wel of geen cookies wilt toestaan. Zonder deze cookie wordt de cookiemelding bij ieder bezoek getoond.

Google Analytics

Met Google Analytics meten hoe je gebruik maakt van de website en hoe je Hendriksen.nl hebt gevonden. Met deze kennis kunnen we de site verbeteren, door de content beter te laten aansluiten. Zonder deze cookie missen we jouw data en zien we niet hoe de website wordt gebruikt. Hierdoor duurt het langer voordat we verbeteringen kunnen doorvoeren.

Cookie: Deze cookie komt van Google en wordt na maximaal twee jaar verwijderd.

Data: Google deelt geen anonieme data met derden Privacy statement


Google Analytics remarketing

Met Google Analytics Remarketing kunnen we zien hoe je de website gebruikt. Deze informatie gebruiken we om de website te verbeteren, zodat de content en functionaliteit zo goed mogelijk aansluit. Ook wordt deze cookie gebruikt om informatie te tonen waar je mogelijk geïnteresseerd in bent. Zonder deze cookie mis je persoonlijke informatie.

Cookie: Deze cookie komt van Google en wordt na maximaal twee jaar verwijderd.

Data: Google deelt geen anonieme data met derden. Privacy statement


Facebook

De cookie van Facebook bekijkt welke pagina's worden geopend. Op basis van het website gebruik kunnen we relevante informatie tonen op Facebook.

Cookie: Deze cookie komt van Facebook en blijft maximaal 2 jaar bewaard.

Data: Facebook deelt geen informatie met derden. Privacy statement

Wat te doen bij.

klachten.

Klachten- en meldingsregeling

Hendriksen Accountants en Adviseurs / Hendriksen Accountants Controle

Inleiding

Hendriksen Accountants en Adviseurs / Hendriksen Accountants Controle hecht aan tevreden relaties en werkt daarom steeds aan de kwaliteit van de dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien je ontevreden bent over (één van) onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van ons kantoor dan ook, dan nodigen wij je nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Jouw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met jou naar een passende oplossing.

Telefonisch oplossen klacht

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost. Wij verzoeken je daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg met jouw contactpersoon binnen ons kantoor over de klacht of voor het maken van een afspraak.
Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat je eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heb je redenen om dit niet te willen, dan kun je ook contact opnemen met onze klachtenfunctionaris die verantwoordelijk is voor de afwikkeling van formele klachten.

Formele schriftelijke klachtenprocedure

Is jouw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens jou niet voor een gesprek, dan kun je de klacht formeel schriftelijk indienen onder vermelding van vertrouwelijk en ter attentie van onze klachtenfunctionaris. Ook kun je jouw klacht per e-mail aan de klachtenfunctionaris kenbaar maken.

Overigens kun je er ook voor kiezen om de klacht telefonisch door te geven. Vermeld daarbij nadrukkelijk dat je de klacht wil laten behandelen via de officiële klachteprocedure. Diegene die tijdens het telefoongesprek jouw klacht aanneemt, zal de benodigde notities maken. Hiervan ontvang je twee kopieën. We verzoeken je één exemplaar te retourneren.

Verloop procedure

De gang van zaken is daarna als volgt: de klachtenfunctionaris zal jouw klacht zo spoedig mogelijk behandelen en met jou en eventueel de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van jouw klacht worden bevestigd. In de meeste gevallen wordt met jou contact opgenomen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kun je om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd.

Doelstelling is om jouw klacht in ieder geval binnen twee weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan word je over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvang je na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Overige aspecten klachtenregeling

Mede in verband met beroepsreglementering zullen alle aspecten van de afhandeling van jouw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.

In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van jouw formele klacht wordt jou daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.

Tot slot: indien je een klacht hebt en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. Je geeft ons hiermee immers een tweede kans. Je kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van ons kantoor en ons uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.

Meldingen naar aanleiding van vermeende onregelmatigheden of incidenten

Personen die een vermeende onregelmatigheid binnen of (mede) buiten ons kantoor aan de orde willen stellen, kunnen dit melden bij de directie. Mocht je van mening zijn dat de directie betrokken is, dan kun je de melding indienen bij de Commissie Vaktechniek. Het gaat hierbij om onregelmatigheden die van invloed kunnen zijn op de kwaliteit van de uitvoering van onze werkzaamheden, dan wel om vermoedens dat er sprake is van een (dreigende) betrokkenheid van ons kantoor en/of haar medewerkers bij een strafbaar feit en/of wetsovertreding die het vertrouwen in ons kantoor of in de financiële markten kan schaden. Dergelijke meldingen dienen schriftelijk te worden ingediend. Een melding moet schriftelijk worden ingediend met vermelding van naam en adres van de melder onder vermelding van vertrouwelijk en ter attentie van de directie of de Commissie Vaktechniek.

Wij vertrouwen op een goede relatie en samenwerking!

op de hoogte blijven? meld u hier aan voor onze nieuwsbrief!