Welkom! Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Hendriksen Accountants & Adviseurs gebruik van functionele, analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door hieronder op “Oke, Ga door” te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van onze cookies.

Oké, ga door
Meer informatie over ons cookiebeleid

Meer informatie over deze cookie kunt u vinden op onze cookiepagina.
https://www.hendriksen.nl/cookiemelding

Cookies en privacy

Gebruik van cookies

Op de website Hendriksen.nl wordt gebruik gemaakt van cookies. Deze cookies zijn nodig voor de functionaliteit van de site, bijvoorbeeld bij het invullen van formulieren. Als hier geen cookies worden gebruikt, zou je voor elke stap in het formulier opnieuw moeten inloggen. Daarnaast gebruikt de website cookies voor statistische doeleinden. Zo kunnen we meten hoeveel bezoekers op de site komen, welke pagina's het populairst zijn en welke zoekwoorden worden gebruikt. Daarmee kunnen we de website beter afstemmen op de behoeftes van onze bezoekers.

Wat is een cookie?

Een cookie is een klein tekstbestandje dat door een website op jouw computer wordt geplaatst. Dit tekstbestandje kan worden gelezen door de browser die je gebruikt. Dat maakt het bijvoorbeeld mogelijk dat een wachtwoord, waarmee je inlogt op een website, wordt 'onthouden' door jouw browser. Een cookie is geen virus en kan een gebruiker of een computer niet direct schaden.

De meeste cookies zijn bedoeld om voorkeuren in jouw internetgedrag te onthouden. Er bestaan ook cookies die het gedrag van internetgebruikers over een langere periode analyseren en hiermee hun privacy schaden. Daarom is nu de zogenaamde 'cookiebepaling' in de Telecommunicatiewet opgenomen.

Cookies weigeren

Als je toch niet wilt toestaan dat er cookies op jouw computer worden opgeslagen, kun je jouw browser (bijvoorbeeld Internet Explorer, Chrome, Firefox of Safari) zo instellen dat cookies worden geweigerd. De methode voor het aanpassen van jouw cookie-instellingen verschilt per browser. In jouw browser kun je bij de instellingen de cookies uitzetten.

Let op: als je cookies uitzet, geldt dit daarna voor elke website die je bezoekt. Daardoor kunnen sommige onderdelen op websites (bijvoorbeeld inloggen of winkelmandjes) niet meer goed werken.


Welke cookies gebruikt Hendriksen.nl?

Cookiemelding

Met deze cookie kunnen we jouw voorkeur opslaan op je wel of geen cookies wilt toestaan. Zonder deze cookie wordt de cookiemelding bij ieder bezoek getoond.

Google Analytics

Met Google Analytics meten hoe je gebruik maakt van de website en hoe je Hendriksen.nl hebt gevonden. Met deze kennis kunnen we de site verbeteren, door de content beter te laten aansluiten. Zonder deze cookie missen we jouw data en zien we niet hoe de website wordt gebruikt. Hierdoor duurt het langer voordat we verbeteringen kunnen doorvoeren.

Cookie: Deze cookie komt van Google en wordt na maximaal twee jaar verwijderd.

Data: Google deelt geen anonieme data met derden Privacy statement


Google Analytics remarketing

Met Google Analytics Remarketing kunnen we zien hoe je de website gebruikt. Deze informatie gebruiken we om de website te verbeteren, zodat de content en functionaliteit zo goed mogelijk aansluit. Ook wordt deze cookie gebruikt om informatie te tonen waar je mogelijk geïnteresseerd in bent. Zonder deze cookie mis je persoonlijke informatie.

Cookie: Deze cookie komt van Google en wordt na maximaal twee jaar verwijderd.

Data: Google deelt geen anonieme data met derden. Privacy statement


Facebook

De cookie van Facebook bekijkt welke pagina's worden geopend. Op basis van het website gebruik kunnen we relevante informatie tonen op Facebook.

Cookie: Deze cookie komt van Facebook en blijft maximaal 2 jaar bewaard.

Data: Facebook deelt geen informatie met derden. Privacy statement

Ondernemen.

met familie.

met professionele mensen.

met passie.

Hendriksen is een familiebedrijf.
En al dragen niet alle medewerkers onze achternaam, ze voelen zich stuk voor stuk onderdeel van de ondernemende familie.

Onze familiewaarden en -normen

Een familiebedrijf zoals Hendriksen brengt eigen normen en waarden met zich mee. Zoals afspraken nakomen, oprechte betrokkenheid, gemoedelijkheid en korte lijnen. Tegelijkertijd zijn we een echte ondernemersfamilie. We zien kansen, schatten risico's in, houden elkaar scherp en inspireren. Vanuit die basis dragen we bij aan het succes van jouw organisatie.

In 1955 startte de heer Ep Handlogten een accountantskantoor in een schuurtje achter de woning van de familie aan de Uelserweg in Tubbergen. Door mond tot mondreclame groeide het aantal klanten en werd het tijd om te verhuizen.

In 1970 werd het pand van de Rabobank aan de Grotestraat in Tubbergen aangekocht. Begin jaren 70 overleed de heer Handlogten en nam Gerrit Hendriksen het kantoor over. Jarenlang werd gewerkt onder de dubbele naam 'Accountantskantoor Handlogten - Hendriksen'.

Het aantal klanten en medewerkers bleef groeien. Het kantoor aan de Grotestraat werd te klein. De organisatie verhuist in 1983 naar een kantoor aan de L. von Bönninghausenstraat in Tubbergen. Op dat moment werken er een kleine 15 mensen.

Daarna groeit de organisatie. Er wordt een vestiging in Almelo geopend en later in Rijssen. Beide kantoren ontstaan door autonome groei. In 2009 nam Gerbert-Jan Hendriksen het 'directie stokje' van zijn vader over. In Oldenzaal en Enschede worden administratiekantoren overgenomen en voortgezet onder de vlag van Hendriksen. Het laatste kantoor dat is toegevoegd is in Hardenberg. Op dit moment zijn er ruim 110 mensen werkzaam bij de organisatie.

De organisatie stimuleert studie en ontwikkeling voor haar medewerkers. Daarnaast wordt er niet structureel overgewerkt omdat wij een goede balans tussen werk en privé erg belangrijk vinden. Omdat we aandacht hebben voor onze medewerkers kunnen we langere relaties opbouwen met onze medewerkers. Klanten vinden dit prettig omdat zij niet telkens aan een nieuwe adviseur/assistent hoeven te wennen.

De Hendriksen organisatie heeft een informele cultuur. Elke collega wordt gewaardeerd op zijn of haar bijdrage en niet in eerste instantie op gevolgde opleiding of studie. Belangrijkst vinden wij dat medewerkers in staat zijn om een goed contact met onze klanten op te bouwen. Met aandacht voor de klant en de onderneming. We streven naar 100% klanttevredenheid.

Wij streven er naar zo efficiënt mogelijk te werken. Werkzaamheden worden waar mogelijk geautomatiseerd. Zo waren wij één van de eerste kantoren die online boekhouden aanbood.

Innovatief, vooruitstrevend en ondernemend!

Op dit moment wordt volop gewerkt met de mogelijkheden van 'Scan en Herken', de Bankkoppeling en Online Salarisverwerking. Bij elke nieuwe toepassing wordt ervoor gewaakt dat het persoonlijke contact met de klant niet verloren gaat. De klant is en blijft KONING.

op de hoogte blijven? meld u hier aan voor onze nieuwsbrief!